måndag 25 juli 2011

Byalagets web under produktion

Har gjort stommen till en websida för Gammelbo Byalag nu, men inte fått inloggningsuppgifterna från webbhotellet än. Det tar tid över helgerna att få pengar överförda:-( Har gjort "knappar" till sidan med motiv från fjolårets väv! Hoppas man kommer tycka det är OK.


Men det värsta är nog att jag "lyckades" sabba en massa jobb med bilderna från sommarens vävkurs på Billströmska på kuppen. Gjorde ett nytt bildgalleri till byalaget och hann inte se att jag sparade det i samma mapp som hela vävkursens 100 bilder. Skrev över indexfiler som försetts med bildtexter, bilder och sidor *vrålsuck*. Vet inte om jag kan pussla ihop en variant eller om jag måste börja om från början. Man (=jag) borde lärt mig att inte jobba för sent på nätterna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar