onsdag 31 augusti 2011

Kursa är kul!

Åh, vilken rolig kväll vi haft! Börjat en kvällskurs i retorik på Karlstad Universitet med fästmannen och det var verkligen jätteroligt. Tänk vad våra universitet erbjuder - och alldeles gratis är det. Känns verkligen som en ynnest.
Dessutom får jag som student möjlighet att köpa ett komplett paket med alla program i Microsoft Office Academic Student 2010 för endast 779 kr med en backupskiva när jag har en studentlegitimation via mailsystemet. Men det gällde ju att inte nappa på det första studenterbjudandet med samma program för 1390 kr. Äntligen lite flyt i utgifterna kan man säga:-)
Sen återstår väl att se om jag kan tillämpa kursens kunskaper i praktiken, men jag ska väl åtminstone bli lite mer medveten om vad jag och andra gör i olika slags framföranden och det är inte så illa det heller tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar